KRÍZISMENEDZSMENT SZOLGÁLTATÁS
MIBEN TUD SEGÍTENI A KRIZISMENEDZSMENT CSAPAT?
A Krízismenedzsment csapat olyan speciális projekteken edzett szakértői team, amelynek tagjai a rendkívüli problémák megoldásában szereztek gyakorlati tapasztalatot. Jellemző megbízási területek:
- Problémás (időben és/vagy budgetben elúszott) projektek
- IT Biztonsági incidensek kezelése
- GDPR megfelelőségi problémák
Az egység felkészült jogi-, informatikai-, folyamati- (lean, Six Sigma), IT biztonsági- és projekt management szakértőkből áll.
A csapat különös hozzáértéssel rendelkezik a GDPR területén, végig kísérte több cég teljes felkészülését a dokumentumoktól az IT rendszerekig.
A Krízismenedzsment csapat nem hosszú távú felméréseket végez, hanem gyors reagálású erőt biztosít, konkrét megvalósítási javaslatot szállít.
MIBEN REJLIK A KRÍZISMENEDZSMENT SZOLGÁLTATÁS ELŐNYE?
MIRE JÓ?
- nem csak GDPR, minden olyan projekt/folyamat, amely problémás és vezetői szinten fejfájást okoz
- egy gyors, intenzív felmérés (nem veszi igénybe hosszan a szervezetet) – minden érintettet bevonunk már az elején
- csak a fókuszterületekre koncentrálunk, de azokat a legmélyebb összefüggések szintjéig elemezzük – gyökérokokat keresünk!
- a feltárt problémákat összesítjük és quick win megoldásokat javaslunk
- végtermékként egy management összefoglaló készül konkrét hosszútávú megoldási javaslatokkal
MIRE NEM JÓ?
- nem váltja ki a tanácsadók nagy auditjait: inkább megelőzi azokat, ad egy gyors diagnózist, az azonnali vezetői döntéseknek kedvez
- nem oldja meg a vállalat összes problémáját, de ad egy elég jó és őszinte belelátást egy adott problémahalmazba.
- nem lehet rá vállalati stratégiát építeni: tünetek kezelésére szolgál, de felhívhatja a figyelmet a súlyosabb problémákra is.
http://www.ngod.hu/wp-content/uploads/2019/09/NGOD_krizismenedzsment_flyer.pdf