KRÍZISMENEDZSMENT SZOLGÁLTATÁS

MIBEN TUD SEGÍTENI A KRIZISMENEDZSMENT CSAPAT?

A Krízismenedzsment csapat olyan speciális projekteken edzett szakértői team, amelynek tagjai a rendkívüli problémák megoldásában szereztek gyakorlati tapasztalatot. Jellemző megbízási területek:

  • Problémás (időben és/vagy budgetben elúszott) projektek
  • IT Biztonsági incidensek kezelése
  •  GDPR megfelelőségi problémák

Az egység felkészült jogi-, informatikai-, folyamati- (lean, Six Sigma), IT biztonsági- és projekt management szakértőkből áll.

A csapat különös hozzáértéssel rendelkezik a GDPR területén, végig kísérte több cég teljes felkészülését a dokumentumoktól az IT rendszerekig.

A Krízismenedzsment csapat nem hosszú távú felméréseket végez, hanem gyors reagálású erőt biztosít, konkrét megvalósítási javaslatot szállít.

MIBEN REJLIK A KRÍZISMENEDZSMENT SZOLGÁLTATÁS ELŐNYE?

MIRE JÓ?

  • nem csak GDPR, minden olyan projekt/folyamat, amely problémás  és vezetői szinten fejfájást okoz
  • egy gyors, intenzív felmérés (nem veszi igénybe hosszan a szervezetet) – minden érintettet bevonunk már az elején
  • csak a fókuszterületekre koncentrálunk, de azokat a legmélyebb  összefüggések szintjéig elemezzük – gyökérokokat keresünk!
  • a feltárt problémákat összesítjük és quick win megoldásokat javaslunk
  • végtermékként egy management összefoglaló készül konkrét hosszútávú megoldási javaslatokkal

MIRE NEM JÓ?

  • nem váltja ki a tanácsadók nagy auditjait: inkább megelőzi azokat,  ad egy gyors diagnózist, az azonnali vezetői döntéseknek kedvez
  • nem oldja meg a vállalat összes problémáját, de ad egy elég jó és  őszinte belelátást egy adott problémahalmazba.
  • nem lehet rá vállalati stratégiát építeni: tünetek kezelésére szolgál,  de felhívhatja a figyelmet a súlyosabb problémákra is.

http://www.ngod.hu/wp-content/uploads/2019/09/NGOD_krizismenedzsment_flyer.pdf